30.10.07

Mrtva sam. Mislim, ne mrtva kao mrtva. A ni psihicki.
Jednostavno, umorna sam. Toliko da mi je mrsko pomjeriti se i upaliti lampu pa sjedim u mraku.
Ali fakat.
Jutros sam krenula u skolu normalno sa svim knjigama. Znala sam da imamo akciju prikupljanja pomoci za crveni krst, a i znala sam da cu ja to asistirati ali nisam znala od kad – do kad pa sam podzutljala sve knjige. Kad ono od osam do 2. In my face -.-
Btw. evo mama se smilovala  i upalila svjetlo (:
I narod donosio kesa i kesa. Stvarno su ozbiljno ovo shvatili. Bar roditelji onih iz nizih razreda. Sedmi i osmi (a bogme i peti i sesti) su donijeli samo zato da bi izasli s casa. Pametno.
Oko dvanaest smo imali predavanje o ekologiji. Ok, slazem se, to je ozbiljno i stvarno je vazno da svako od nas cuva svoj okolis.
Ali bilo je dosadno. USPAVLJUJUCE.
Predavacica je pricala kao da tri dana nista nije jela. "Slajd shou" i sve uopste bilo je formirano tako glupo. Hello, nije da smo Green peace ali valjda znamo neke osnove!
I niti sam cula sta, niti sam sta naucila.
Benina je rekla ( Edini) : Zamisli da si ti gore!
I mi se svi poceli smijati jer Edina prica jos tise. Onda je jedan iza nas rekao Edini " cuj ove kako se postepeno smije" i tako smijali se.. znas kad ti je dosadno pa se za sve hvatas kao davljenik za slamku (: Nastavnica Andja je bila pocascena velikim, ogromnim aplauzom.  Javila se i rekla :
" Ja se izvinjavam sto prekidam ali zaista osjecam se k'o zadnja budala nit’ sta cujem nit’ sta razumijem.. kad smo vec dosli ranije daj da nesto cujemo ako nista drugo!" .
Posto smo bili fini, direktor je rekao da cemo imati igranku. Pridruzila sam se opcenarodnom slavlju iako mi se ne ide. Prosli put je bilo bezveze, ali nema veze. Idem xD Ono, fola radi.
Akcija je trebala trajati do 2. TREBALA.
Produzili smo je do tri, pojma nemam zasto. Direktor i uc. Sena su okupili neke iz osmog razreda da nam pomognu odnijeti kese u kombi koji ce to odvesti..pa, gdje god se treba odvesti! Ali avaj x( ja ponijela kese i navali jos djece. Hajde da primim i to i upisem u tefter. Kad sam konacno krenula da odnesem, ruke mi otpale, kad oni – NE MORE VISE STAT’!
O, Boze dragi!!!
Nismo ni jednu petinu iznijeli! Bili smo, tako reci TEK NA POCETKU!!! A bilo je petnaest do tri. Dok smo cekali drugu vozilicu, doslo je jos ljudi i donacija. Oko tri i deset napunili smo i drugo auto i ja sam otisla, i ostavila uc. Senu, Anu, Dinu i tuce nekakvih iz osmog sa 3 petine kesa. Kad su zavrsili, Bog sami zna.
I, da, za to predavanje je trebalo donijeti i postaviti stolice, pogodite ko je to radio? JA!!
I Ana, Dino, tetka, Luka.. ali u sustini -.-" RUKE SU MI OTPALE!
KAsnije ih je trebalo i odnijeti. Da ne bih. Dosla nekakva djeca iz petog i pridruzila se ekipi. Ja sjela i upisivala.
Kad sam u pola cetiri izasla, morala sam ici po Edinu pa na fizikalne na Vojnicko Polje. Oh my x( naravno, prvo sam morala svratiti do kuce da se presvucem – bila sam mokra od znoja, a i trebala mi je trenirka, papuce i peskir. Tamo smo bile oko pola sata. Nakon toga sam se nagradila toplom cokoladom sa mlijekom *iz automata* . To je , mozda najljepsi dio dana. I cinjenica da sam izbjegla kontrolni iz geografije. Bravo ja.
Valja sad pisati lektiru, uciti fiziku, hemiju, slozene recenice, biologiju…
A da se ja ubijem, pa da budem mrtva i for real?

19 komentara

  1. Qtt _ ne bih ni ja, ali iz svoje koze se nemoze 🙁

    rockname _ dobro, dobro (VV) . Ma nema veze i jeste dugo ali morala sam (:

    Unperfectx _ ma sve je ok proslo 😉 znam se ja izvuci 😀

    xWildLadyx _ neznam ni ja kako izdrzim!

    MeAndMe _ hvala 🙂

    Kiss.<3

  2. Ja isto trosim .. kad imam i kad nemam zbavim to vec ne valja i meni je puno love otislo na neke stvarcice za higijenu iz kataloga narucene koji sam peh kad zaboravim na to ono stigne …I ja umorna od svega nista nije kao prije vrijeme mi prebrzo leti i to mi postaje problem sta kako gdje ..,cuvaj mi se i hvala na podrsci moj msn je discogirll@hotmail.com javi se 🙂 Ugodan dan ti zelim bez imalo lijenosti …pojedi je vec jednom ! 🙂

Komentariši